حواشی پرسپولیس - شهر خودرو| پاسخ منفی کادر فنی به مهاجم پرسپولیس

حواشی پرسپولیس - شهر خودرو| پاسخ منفی کادر فنی به مهاجم پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس با درخواست مهاجم این تیم برای زدن ضربه پنالتی مخالفت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پرسپولیس و شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود سرخپوشان در جریان است.

* در ابتدای نیمه دوم پاس پشت مدافعان شهر خودرو به علی علیپور در موقعیت آفساید رسید و او اقدام به زدن ضربه کرد که داور به همین خاطر آفساید بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد. در این صحنه کنعانی‌زادگان مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس که برای دریافت این توپ خودش را به مقابل دروازه رحمتی رسانده بود با شدت به علیپور اعتراض کرد که چرا اجازه نداد او به توپ ضربه بزند تا این موقعیت آفساید اعلام نشود.

* در دقایق ابتدایی نیمه دوم تیم شهر خودرو پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد. در این لحظه مهدی رحمتی با فریاد از بازیکنان شهر خودرو می‌خواست که با دقت بیشتری بازی کنند. در ادامه مجتبی سراسیایی سرمربی شهر خودرو نکاتی را به رحمتی اعلام کرد و از او خواست تا به بازیکنان تیم منتقل کند و دروازه‌بان شهر خودرو نیز با فریادهای خودش این نکات را به بازیکنان تیم منتقل کرد.

* در اواسط نیمه دوم برای دقایقی تیم شهر خودرو در زمین پرسپولیس حضور داشت و مهدی رحمتی تنها بازیکن تیم میهمان بود که در زمین خودشان قرار داشت. فریادهای رحمتی بر سر بازیکنان شهر خودرو که نکات لازم را برای بازی به آنها گوشزد می‌کرد جالب توجه بود.

* در یک صحنه توپی وارد محوطه جریمه شهر خودرو شد که مدافعان این تیم در دفع این توپ تعلل کردند اما در نهایت توپ به رحمتی رسید و او آن را از مقابل دروازه‌ تمیش دور کرد و در ادامه با فریاد بر سر علی نعمتی به او گوشزد کرد که باید زودتر توپ را از محوطه جریمه دور کند.

* در یک صحنه بازیکن شهر خودرو مقابل نیمکت پرسپولیس سرنگون شد. در این صحنه توپ به خارج از زمین رفت و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس توپ را در دست گرفت و به علی نعمتی مدافع پرسپولیس که تلاش می‌کرد توپ را در اختیار بگیرد، آن را نداد.

* پیش از گل سوم پرسپولیس علی علیپور توپ را برداشت و چندین بار از کادر فنی تیم خواست تا به او اجازه زدن ضربه پنالتی را بدهد اما در نهایت با این خواسته مهاجم پرسپولیس مخالفت شد.

* در دقایق پایانی بازی مجتبی سرآسیایی و دستیار خارجی او برای انجام تعویض و ادامه برنامه‌های تیمی کنار زمین به گفتگو و مشورت مشغول بودند و توجهی به بازی نداشتند.

* در دقیقه 83 بازی بازیکن شهر خودرو در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد و این تصمیم داور باعث اعتراض شدید بازیکنان شهر خودرو و همچنین مجتبی سراسیابی به دستور داور شد.

* اعتراض‌های اعضای تیم شهر خودرو به تیم داوری باعث شد که بازیکنان پرسپولیس هم با داور مسابقه صحبت کنند که در این صحنه مهدی شیری از هم تیمی‌های خودش خواست به گفتگو با داور ادامه ندهند و حواسشان به بازی باشد.

7413