مدافع فرانسوی چند بار پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا رد کرده است؟!

مدافع فرانسوی چند بار پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا رد کرده است؟!

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر با فرارسیدن زمستان و ماه ژانویه که پنجره نقل و انتقالات را باز کرده است و بازیکنان مختلف اجازه مذاکره با باشگاه های مختلف را دارند، تیم ها به دنبال این هستند تا قرارداد بازیکنانی را که امکان جدایی آن ها و رفتنشان به صورت آزاد و رایگان در تابستان آینده وجود دارد را تمدید کنند.

به گزارش فوتبالی، ساموئل اومتیتی در بارسلونا بازیکنی است که انتقاد های زیادی به او وارد شده است چرا که او مدت ها است دچار افت شده و آن طور که باید و شاید عمل نمی کند و به درد ترکیب بارسلونا نمی خورد. از طرفی او در تابستان گذشته با وجود مشکلات شدید مالی بارسلونا حاضر به کاهش دستمزد خود نشد و بدین ترتیب بارسا نتوانست قرارداد مسی را تمدید کند و در نهایت مسی از بارسلونا رفت. همین قضیه موجب از بین رفتن محبوبیت او میان هواداران بارسلونا شد.

به گفته روزنامه اسپورت، ساموئل اومتیتی 5 بار تاکنون پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است و بدین ترتیب حاضر به تمدید قرارداد با بارسلونا نشده است و همین قضیه صبر لاپورتا را لبریز کرده است و اکنون او آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد با او را داده است و اگر اومتیتی این پیشنهاد را نپذیرد، جدایی او قطعی خواهد بود.

1470