لوکاکو باید در رختکن و در مقابل همگان طلب بخشش کند

لوکاکو باید در رختکن و در مقابل همگان طلب بخشش کند

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل اسطوره منچستریونایتد و مفسر شبکه اسکای اسپورتس معتقد است که شرایط حال حاضر اصلا به نفع روملو لوکاکو نیست و او باید برای حفظ خودش، در رختکن جلوی همه بازیکنان عذرخواهی کند. 

به گزارش فوتبالی، روز جمعه مصاحبه ستاره سابق منچستریونایتد با اسکای اسپورتس منتشر شد و در آن روملو لوکاکو اظهار کرده بود که از سیستم توماس توخل خوشش نمی‌آید و از شرایطش در چلسی ناراضی می‌باشد و به همین دلیل خواستار بازگشت زودهنگام به اینتر است. این مصاحبه باعث شد تا چلسی دچار حواشی بی مورد و الکی، تنها پیش از دیدار حساس مقابل لیورپول شود و سرمربی آلمانی آبی‌های لندن تصمیم گرفت تا لوکاکو را از لیست تیم خارج کند و به او بازی ندهد. 

به نقل از مارکا، گری نویل در برنامه اسکای اسپورتس راجع به این موضوع گفت: "فکر می‌کنم که بهترین کار برای لوکاکو این است که در رختکن و مقابل همه از توماس توخل و هم تیمی‌هایش معذرت خواهی کند. فکر می‌کنم لوکاکو با کمی احساس ناراحتی بازی تیمش مقابل لیورپول را تماشا کرد، زیرا می‌خواست در زمین حضور داشته باشد."

"یک مربی باید اتفاقات داخل باشگاه را کنترل کند و اگر نتواند این کار را بکند و اجازه دهد یک بازیکن هرچیزی که دلش می‌خواهد را بیان کند، آن وقت آن فرد چگونه مربی می‌باشد؟"

4416