عذرخواهی لوکاکو از توماس توخل و هواداران چلسی

عذرخواهی لوکاکو از توماس توخل و هواداران چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی از توماس توخل و هواداران این باشگاه بابت به وجود آوردن حاشیه‌های زیاد و برهم زدن نظم تیم عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز جمعه مصاحبه لوکاکو با اسکای اسپورتس منتشر شد و توجه خیلی‌ها را به خودش جلب کرد. مهاجم سابق منچستریونایتد?utm_source=news-inline-link" title="منچستریونایتد">منچستریونایتد در مصاحبه‌اش با اسکای ادعا کرده که سیستم توماس توخل مناسب سبک بازی‌اش و قصد بازگشت به باشگاه سابقش اینتر را دارد و البته سرمربی آلمانی چلسی نیز حرف‌های لوکاکو را بی جواب نگذاشت و اذعان کرد که این نوع مصاحبه‌ها در این شرایط بحرانی فقط به ضرر باشگاه است و حتی او را از لیست تیم مقابل لیورپول خط زد. 

به نقل از گاردین، روز گذشته جلسه‌ای برای مشخص کردن تکلیف لوکاکو میان او و سران چلسی برگزار شد و توخل در کنفرانس خبری روز سه شنبه ادعا کرد که همه مشکلات رفع شده و لوکاکو در لیست تیم مقابل تاتنهام حضور دارد. خود این مهاجم 29 ساله به چلسی تی‌وی گفت: "کاملا درک می‌کنم. فکر می‌کنم که باید پیامم را واضح‌تر بیان می‌کردم. این مصاحبه راجع به خداحافظی با هواداران اینتر بود و نمی‌خواستم به هواداران خودمان، چلسی، مالک باشگاه و هم تیمی‌هایم بی احترامی کند. آن‌ها تلاش زیادی برای بازگرداندن من به ترکیب اصلی انجام دادند و من نیز می‌خواستم برگردم. کاملا نگرانی هواداران‌مان را درک می‌کنم و حالا نوبت من است که تعهدم را به اثبات برسانم."

4416