اولین هدف بمب زمستانی بارسلونا؛ ال کلاسیکو

اولین هدف بمب زمستانی بارسلونا؛ ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به تازگی و در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی، خرید فران تورس را قطعی کرده است و بدین ترتیب این بازیکن در بارسلونا حاضر خواهد شد و باید دید که ژاوی هرناندز به چه شکل از او بازی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در این زمستان به دنبال جذب یک مهاجم بود و اکنون مهاجم مد نظر خود را جذب کرده است چرا که او از خط حمله بارسا راضی نبود و به لاپورتا فشار آورد تا حتما فران تورس را به خدمت بگیرد و لاپورتا هم این کار را انجام داد.

هواداران بارسلونا منتظرند تا ببینند عملکرد فران تورس زیر نظر ژاوی هرناندز به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای این مهاجم جوان در بارسا به چه شکل پیش می رود. به گفته موندو دپورتیوو اولین هدف این بمب زمستانی بارسلونا بازی در ال کلاسیکو و حضور مقابل رئال مادرید است.

رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ 22 دی ماه در دیدار سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به مصاف هم می روند و باید دید که در آن بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. در حال حاضر به گفته نشریه کاتالان، اولین هدف فران تورس در بارسلونا رسیدن به ال کلاسیکو و درخشش مقابل رئال مادرید است و باید دید که به این هدف خواهد رسید یا خیر.

1470