لیست نفرات بوندسلیگایی رانگنیک برای حضور در اولدترافورد مشخص شد

لیست نفرات بوندسلیگایی رانگنیک برای حضور در اولدترافورد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک با وجود این که سرمربی کنونی منچستر یونایتد می باشد ولی در پایان فصل به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه انگلیسی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و از همین بابت نیز او به دنبال بازسازی این تیم می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و آلمانی و شبکه اسکای اسپورتس، رالف رانگنیک، پروفسور آلمانی جدیدالورود منچستر یونایتد کار خود را در اولدترافورد به عنوان سرمربی آغاز نموده است. رانگنیک برای تقویت شیاطین سرخ در مسابقات فصل آینده بر روی استعدادهای درخشانی از بوندسلیگای آلمان نیز حساب باز کرده است.

طبق گزارش خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس، رالف رانگنیک نام فلوریان ویرتز، استعداد هجده ساله باشگاه بایرلورکوزن را در صدر لیست گزینه های بوندسلیگایی خود قرار داده است و پیوسته وضعیت انتقال فلوریان ویرتز را که تا سال ۲۰۲۶ میلادی با ورکسلف قرارداد دارد، بررسی می کند. به غیر از فلوریان ویرتز، لوکا نتز از بروسیا مونشن گلادباخ، اریک مارتل بازیکن لایپزیش که به صورت قرضی در آسترا وین اتریش توپ می زند و همچنین آرمل بلا کوچاپ از باشگاه بوخوم آلمان دیگر گزینه های بوندسلیگایی مد نظر پرفسور آلمانی برای حضور در اولدترافورد و بازی در تیم منچستر یونایتد می باشند.

9404