سیدعباسی: شرایط پدیده پیچیده است

سیدعباسی: شرایط پدیده پیچیده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: وضعیت تیم پیچیده است و امیدواریم مسئولان خراسان رضوی از تیم استان به حمایت کنند.

به گزارش فوتبالی، داود سیدعباسی در گفت و گوی تلویزیونی افزود: در حال حاضر در تهران اردو زدیم و منتظر بازی روز چهارشنبه برابر پیکان هستیم. پس از بازی برابر استقلال خودمان را برای این بازی آماده کردیم و امیدواریم یک بازی خوب را ببینیم.

وی ادامه داد:  در این سال‌ها ارتباط نزدیکی با تیم پدیده داشتم و سال قبل هم به عنوان مدیر اجرایی کنار تیم بودم. امسال در کنار بچه‌ها نبودم و اتفاقات را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کردم اما الان که در کنار بازیکنان هستم مشکلی نداریم و کارها پیش می‌رود. 

سرمربی پدیده یادآور شد: امیدواریم مسئولان استان هم حمایت کنند تا نماینده شایسته‌ای برای استان پهناور خراسان رضوی باشیم. ما به روزهای آینده امید بسیار داریم تا همدلی بین مسئولان و تیم ایجاد شود. ما حتی یک جلسه تمرین در زمین اصلی هم نداشتیم و با این شرایط به مصاف استقلال رفتیم. شرایط پدیده یک شرایط ویژه است و وضعیت خوبی نداریم. انتظار داریم حمایت شویم و من همیشه امیدوارم. اوضاع خوبی نداریم اما باید جلو برویم و باید این همدلی و اتحاد ایجاد شود.

سید عباسی در خصوص اخراجش از زمین بازی در دیدار برابر استقلال تهران هم گفت: در محوطه مخصوص مربیان ایستاده بودم.. در صحنه‌ای اعتراض داشتم و در آن شرایط  با پا یک ضربه به بطری خالی آب زدم و داور چهارم به داور وسط اشاره کرد که من را اخراج کند. کمک داور چهارم اعلام کرد بطری آب را به سمت من پرتاب کرده است و با اینکه همه گفتند اشتباه کرده اما او تاکید داشت بطری به سمت او پرتاب شده است. داور هم گفت ممکن است اشتباه شده باشد اما کارت قرمز داد و با یک لبخند همه چیز را حل کردند.

تیم فوتبال پدیده روز چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان می‌رود. 

7474