قریشی: پنالتی؟ آل‌کثیر پای من را زد و کرنر هم نشد

قریشی: پنالتی؟ آل‌کثیر پای من را زد و کرنر هم نشد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد خطایی روی عیسی آل‌کثیر انجام نداده و داور در این خصوص مرتکب اشتباه شده است.

به گزارش فوتبالی، محمد قریشی که در بازی مقابل پرسپولیس روی عیسی آل‌کثیر مرتکب خطای پنالتی شد در این خصوص اظهار داشت: به خدا قسم من به توپ زدم و عیسی به پای من و توپ کرنر هم نشد. کمک داور بازی دید و می‌گوید برخوردی نبود، اما آقای سیدعلی می‌گوید خودم گرفتم. برای چه اینطور سوت می‌زنند؟ هر حرفی بزنیم، به ضررمان تمام می‌شود یا محروم‌مان می‌کنند یا برای ما داستان می‌شود. از زوایای مختلف فیلم را ببینید.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما می‌آییم اینطور بازی می‌کنیم، به تیم‌ها فشار می‌آوردیم، یک پنالتی می‌گیرند و تیم حریف راحت بازی می‌کند.با تیم ما این کارها را نکنید.

وی در خصوص اینکه ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر امتیاز کمی گرفته است، گفت: چه کار به امتیاز گرفتن تیم دارید! تیم ما خوب بازی می‌کند و ببینید در بازی با مس رفسنجان و این بازی چه شد. تیم ما یکی از بهترین تیم‌های ایران است و آقای تارتار هم کارش را خیلی خوب بلد است. در بازی‌های بعدی این را ثابت می‌کنیم و امروز به همه ثابت شد ذوب‌آهن چه تیمی دارد.

7474