مدافع ذوب‌آهن: لیگ امسال عجیب است/ مساوی به درد ما و هوادار نمی‌خورد

مدافع ذوب‌آهن: لیگ امسال عجیب است/ مساوی به درد ما و هوادار نمی‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که در بازی فردا (چهارشنبه) مساوی نه به درد این تیم می‌خورد و نه تیم هوادار.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد قریشی درباره آخرین وضعیت ذوب‌آهن و اینکه آنها در 9 بازی گذشته نوسان زیادی داشته‌اند، گفت: تیم ما هنوز از لحاظ نتیجه‌گیری به ثبات نرسیده است و متأسفانه از شروع فصل در هر بازی با مصدومیت یا محرومیت بازیکنان مواجه بودیم و برخی مسائل هم باعث شد تا کادر فنی به ترکیب دلخواهش دست پیدا نکند. از طرفی باید این را هم در نظر گرفت که 90 درصد تیم نسبت به فصل گذشته عوض شده‌اند و هماهنگ کردن بازیکنان ذوب‌آهن کار بسیار سختی است.  

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم تیم ما کمی به زمان نیاز دارد تا بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم. ما بازیکنان خوب و کادر فنی توانایی داریم و مطمئناً در هفته‌های آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر هوادار تصریح کرد: آنها مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام دادند و یک حریف قابل احترام محسوب می‌شوند. در لیگ امسال اصلاً بازی آسان نداریم و باید بگویم که لیگ عجیبی را پشت سرمی‌گذاریم، چون اصلاً نتایج قابل پیش‌بینی نیستند. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و چاره‌ای جز شکست دادن هوادار  نداریم. آنها هم دنبال امتیاز هستند و در واقع مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. امیدوارم تیم ما با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیرد تا اوضاع ما کمی سر و سامان پیدا کند.

7474