قریشی: ذوب‌آهن باید در فصل آینده جبران کند

قریشی: ذوب‌آهن باید در فصل آینده جبران کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید نتایج فصل گذشته را در لیگ بیست‌ویکم جبران کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد قریشی با اشاره به تمدید قراردادش با باشگاه ذوب آهن گفت: بازیکن آزاد بودم ولی در لیست آقای تارتار قرار داشتم و بعد از مذاکراتی که با باشگاه انجام دادم قراردادم تمدید شد. خوشحالم که باز هم در خدمت ذوب آهن خواهم بود و امیدوارم این تیم ریشه‌دار و قدیمی در لیگ سال بعد نتایج خوبی بگیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب آهن در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت، اظهار داشت: دوست ندارم حرفی بزنم که بعضی‌ها تصور کنند دنبال توجیه هستم. در بعضی از بازی‌ها از لحاظ فنی مشکل داشتیم ولی مسئله مهم برای ذوب آهن بدشانسی بزرگ بود. در خیلی از مسابقات مستحق برد بودیم و با وجود فوتبال خوبی که انجام می‌دادیم نتیجه نمی‌گرفتیم.  اشتباهات داوری هم به ما ضربه زد و اگر در هفته‌های ابتدایی آن اشتباهات رخ نمی‌داد مطمئنا تیم ما روند خوبی می‌گرفت و خودش را در بین تیم‌های بالانشین نشان می‌داد. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که در لیگ برتر ماندیم ولی باید بدانیم که فصل آینده ماموریت سختی داریم.

قریشی یادآور شد: فصل گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و نباید از عملکرد خودمان راضی باشیم. باید در فصل آینده تحت هر شرایطی دنبال جبران باشیم چون در شأن ذوب آهن نیست که در لیگ برتر در پایین جدول قرار بگیرد. باید فصل بعد نتایج فصل قبل را جبران کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

6641