پرسپولیس 2 - ذوب‌آهن صفر| نفس پرسپولیس پشت استقلال/ تارتار باز هم به پرسپولیس باخت

پرسپولیس 2 - ذوب‌آهن صفر| نفس پرسپولیس پشت استقلال/ تارتار باز هم به پرسپولیس باخت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن با برتری 2 بر صفر سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول این دیدار هیچ گلی به ثمر نرسید و دو تیم با تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه نخست به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم بالاخره طلسم شکسته شد و در دقیقه 62، روی اشتباه عجیب دروازه‌بان ذوب آهن توپ وارد دروازه شاگردان تارتار شد تا پرسپولیس یک بر صفر از حریف پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و در دقایق واپسین نیمه دوم، بازیکنان ذوب آهن روی عیسی آل کثیر در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و در دقیقه 88، برای بار دوم دروازه ذوب آهن را باز کرد.

بدیت ترتیب پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر صفر شاگردان تارتار را شکست دهد تا شاگردان گل‌محمدی، 3 امتیاز مهم خانگی را کسب کنند.

پرسپولیس با کسب این برد 22 امتیازی شد و هم امتیاز با سپاهان و با تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاد.

ذوب‌آهن نیز با 11 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

جمعه 3 دی

پرسپولیس – ذوب آهن ساعت 17

داوران: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و آرمان اسعدی، داور چهارم: امیر عرب براقی

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری (مهدی ترابی-57)، علی شجاعی (77- رضا اسدیمحمد شریفی(57-  احسان پهلوانمیلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ذوب‌آهن

پارسا جعفری، امیر حسین صدیقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد سلطانی مهر، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو، میلاد جهانی (ابراهیم زاده -62) و رضا خالقی فر (73- علی خدادادی)

سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل

پرسپولیس یک - ذوب آهن صفر (پارسا جعفری - گل به خودی؛ دقیقه 62): وحید امیری از سمت راست توپ را روی دروازه ذوب آهن فرستاد و در حالی که این ارسال راهی به دروازه نداشت، پارسا جعفری گلر ذوب آهن در سیو آن ناموفق شد تا با انحراف مسیر به تیرک دروازه خورده و تبدیل به گل شود.

گل اول پرسپولیس به ذوب‌آهن

پرسپولیس 2 - ذوب آهن صفر (مهدی ترابی؛ دقیقه 88): عیسی آل کثیر در محوطه جریمه یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت و در حالی که امیدوار بود خودش پشت توپ قرار بگیرد، ترابی با دستور کادرفنی توپ را از او گرفت. او توپ را به گوشه سمت راست زد و با وجود تشخیص درست، جعفری نتوانست این توپ را بگیرد.

گل دوم پرسپولیس به ذوب‌آهن

کارت زرد

محمد خدابنده‌لو از ذوب آهن (22)

محمد شریفی از پرسپولیس (38)

سیدجلال حسینی از پرسپولیس (66)

محمد قریشی از ذوب‌آهن (86)

دقایق حساس

دقیقه 9: محمد شریفی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه او را گلر ذوب اهن به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 11: شوت محمد سلطانی فر به راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 17: پاس میلاد جهانی به دهانه دروازه در حالی که خالقی فر خود را به سمت توپ پرت کرده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: حرکت عیسی آل کثیر در محوطه جریمه با ضربه ناگهانی سیامک نعتی همراه شد که توپ از بالای دروازه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 42: عیسی آل کثیر در دوئل فیزیکی موفق شد نورمحمدی را شکست دهد و توپ را در محوطه جریمه از او بگیرد اما ضربه خود را به شکلی ناامیدکننده روانه دروازه کرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: پاس سیامک نعمتی امید عالیشاه را در موقعیت تک به تک قرار داد اما آرمان قاسمی با تکل خوب، مانع از گلزنی عالیشاه شد.

دقیقه 1+90: ضربه عالیشاه در محوطه جریمه به ترابی رسید و او پس از کنترل توپ در حالت نامتعادل اثر خود را روی توپ گذاشت و روی زمین افتاد و به شدت معتقد بود که باید پنالتی رویش اعلام می‌شد.

دقیقه 3+90: توپ در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید و او ضربه سرضرب را به شکلی عجیب به بالای دروازه زد.

ویدیو خلاصه این بازی را اینجا ببینید

7474 / 4154