ماجرای پیام منشوری کالدرون خطاب به صدری

ماجرای پیام منشوری کالدرون خطاب به صدری

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق آرژانتینی باشگاه پرسپولیس به صدری چه چیزی گفته بود؟

به گزارش فوتبالی،یکی از سوژه های اصلی نشست خبری روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون بود.

اما یکی از نکاتی که صدری درباره کالدرون مطرح کرد، مربوط به توهین‌هایی می‌شد که این مربی آرژانتینی در مکالمه با سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به او مطرح کند تا سرپرست قرمزها شدیدا بابت حرفهای کالدرون ناراحت شود و او در نشست خبری با بیان اینکه " جملات کالدرون شرم آور است، به این موضوع واکنش نشان دهد.

گفته می‌شود در حالی که 45 هزار دلار آخر باقی مانده از طلب کالدرون واریز اما هنوز به حساب او ننشسته بود، مجید صدری شخصا تلاش کرده و با کالدرون ارتباط بگیرد تا بتواند او را راضی کند که به فیفا نامه زده و واریز پول را تایید کند، اما این مربی آرژانتینی در پاسخ به صدری صحبت های توهین آمیزی فرستاد که به قول سرپرست قرمزهاغیرقابل انتشار است. 

طبق ادعای خبرورزشی، کالدرون به دلیل بدقولی های مدیران گذشته پرسپولیس، ایرانی‌ها را دروغگو خطاب کرده و همچنین حرف‌های منشوری بیان کرده که واقعا عجیب بوده است.

هر چند کالدرون در برنامه فوتبال برتر سعی کرد چهره دیگری از خود در گفت و گو با مخاطبان این برنامه به نمایش بگذارد و دوباره توپ را به زمین مدیران باشگاه پرسپولیس بیندازد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که گابریل کالدرون در پیامی که برای صدری فرستاده از الفاظ بالای 18 سال استفاده کرده است!

صدری در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس که ابتدای این هفته در دفتر خود برگزار کرده بود این موضوع را به صورت دوستانه با آنها مطرح کرد که موجب تعجب همگان شد.

7655