در حاشیه نشست خبری گواردیولا مطرح شد؛ توصیه سرمربی سیتیزن‌ها به هواداران بارسلونا

در حاشیه نشست خبری گواردیولا مطرح شد؛ توصیه سرمربی سیتیزن‌ها به هواداران بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها که هم سابقه‌ی بازی و هم سابقه‌ی مربی‌گری در باشگاه بارسلونا را در کارنامه‌ی دوران حرفه ای خود دارد، صبر کردن را به هواداران کاتالان ها توصیه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و اسپانیایی، پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ که در حال حاضر هدایت تیم منچستر سیتی انگلیس را بر عهده دارد، در حاشيه‌ی کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته‌ی تیمش  گریزی هم به تیم سابقش زد و در خصوص وضعیت فعلی باشگاه کاتالانی گفت: "در دهه گذشته، بارسلونا چندین عنوان قهرمانی لیگ، کوپا دل ری و رسیدن به نیمه‌ های مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. الان نمی توانیم عصبی باشیم. گاهی اوقات، اتفاقات بدی در زندگی رخ می دهد و اگر زمان آن فرا رسیده باشد و کارها به خوبی پیش برود، زمان بهتری هم به زودی فرا می رسد."

سرمربی سیتیزن ها با تأکید بر تازه کار بودن مدیران جدید بلوگرانا و ضرورت اعطای فرصت کافی به آن ها برای حل مشکلات، گفت: "اکنون در بارسلونا یک هیئت مدیره بسیار خوب و یک مدیر بسیار خوب حضور دارند. ژاوی هرناندز تیم را به نتیجه خواهد رساند زیرا او باشگاه را دوست دارد. ما باید صبور باشیم. بذرها در حال کشت هستند. وقتی گل ها رشد کنند، تیم شروع به نشان دادن عملکرد و کسب نتایج خوب می کند و دوباره پیروز می شود؛ این اتفاق خواهد افتاد."

9404