پرونده جنجالی بازیکن گابنی هنوز به کمیته استیناف نرفته است

پرونده جنجالی بازیکن گابنی هنوز به کمیته استیناف نرفته است

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته استیناف می گوید هنوز پرونده جنجالی بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان به این کمیته ارسال نشده است.

به گزارش فوتبالی، پنج روز پیش کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، بعد از شکایت باشگاه های استقلال، سپاهان و پیکان در خصوص استفاده غیرقانونی تیم گل گهر سیرجان از اریک بابو باگناما بوکوم بازیکن گابنی یک رای بسیار سنگین صادر کرد و با رای این کمیته نتیجه سه دیدار گل گهر برابر استقلال، سپاهان و پیکان سه - صفر شد.

این رای مورد اعتراض تعدادی دیگر از تیم های لیگ برتر از جمله پرسپولیس قرار گرفت و اعتراض آنها هم این است که با این رای و سه – صفر شدن نتیجه سه بازی گل گهر حق دیگر تیم ها ضایع شده است.

دیشب هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال در برنامه فوتبال برتر اعتقاد داشت کمیته استیناف می تواند رای کمیته انضباطی را بازگرداند زیرا ممکن است باشگاه گل گهر در ماجرا ایمیل های جعلی نقشی نداشته باشد.

در هر حال حواشی و اخبار بی پایان در مورد این پرونده تا زمان رسیدگی و صدور رای کمیته استیناف و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت و همه منتظر رسیدگی هر چه سریعتر به این پرونده هستند اما پیگیری های خبرنگار فوتبالی در تماس با علیرضا صالحی نشان داد که پرونده هنوز به کمیته استیناف فرستاده نشده است و البته گل گهری ها فردا و پس فردا فرصت استیناف دارند.

9697