5 بازیکنی که در لیست فروش بارسلونا برای زمستان قرار دارند

5 بازیکنی که در لیست فروش بارسلونا برای زمستان قرار دارند

پایگاه خبری فوتبالی - ژانویه نزدیک است و بدین ترتیب تیم های مختلف لیست خرید و فروش خود را برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی مشخص می کنند و باید دید که در نهایت چه بازیکنانی به ترکیب تیم ها اضافه خواهد شد و کدام بازیکنان از تیم خود جدا می شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر در شرایطی است که اوضاع مالی مناسبی ندارد و بدین ترتیب باید برخی از بازیکنان خود را بفروشد تا بتواند هم دستمزد های اضافی را از حساب های مالی خود کم کند و هم شرایط و امکان این را داشته باشد تا بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

ژاوی هرناندز لیست خروجی های خود را به خوان لاپورتا و مدیران بارسلونا داده است که به گفته موندو دپورتیوو در این لیست نام 5 بازیکن به چشم می خورد که این بازیکنان عبارتند از: فیلیپ کوتینیو، سرجینیو دست، نتو، ساموئل اومتیتی و لوک دی یونگ.

باید دید که بارسلونا کدام یک از این بازیکنان را می تواند در این زمستان به فروش برساند چرا که آبی و اناری ها مشکلاتی را برای فروش این بازیکنان دارند که این مشکلات در نوع خود جالب به نظر می رسند. مثلا اومتیتی حاضر به جدایی از بارسا نمی شود و یا لوک دی یونگ توسط سویا پس زده می شود!

1470