مشکل عجیب بارسلونا با مهاجم هلندی؛ بازیکن فروخته شده پس گرفته نمی‌شود!

مشکل عجیب بارسلونا با مهاجم هلندی؛ بازیکن فروخته شده پس گرفته نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که حضور لوک دی یونگ در بارسلونا تبدیل به یک معضل برای آبی و اناری ها و این باشگاه شده است چرا که ژاوی هرناندز به او اعتقادی ندارد و خواستار این است که این بازیکن هلندی به فروش برسد.

به گزارش فوتبالی، لوک دی یونگ در تابستان گذشته به بارسلونا آمد و رونالد کومان، سرمربی هلندی وقت بارسلونا اعتقاد ویژه ای به او داشت و این مهاجم با نظر او از سویا به بارسلونا آمد. اما مشکلی که اکنون وجود دارد این است که ژاوی هرناندز اعتقادی به دی یونگ ندارد و از سران بارسلونا خواسته تا او به فروش برسد. از طرفی اوضاع مالی بارسا هم خوب نیست و خوان لاپورتا و تیم مدیریتی او از فروش بازیکنان که مربی به آن ها اعتقادی ندارد، استقبال می کنند.

اما مشکلی که برای فروش لوک دی یونگ وجود دارد این است که سویا دیگر این بازیکن را نمی خواهد و آن را پس نمی گیرد. مالکیت دی یونگ به طور کامل تحت اختیار بارسلونا نیست چرا که این قرارداد به نوعی حالت قرضی داشته است و اکنون بارسا از سویا خواسته که این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد اما سویا مخالفت کرده است.

از سویی اما سویا به بارسا اجازه داده که دی یونگ را به تیم های دیگر قرض دهد. از فنرباغچه برای این بازیکن پیشنهادهایی وجود دارد اما دی یونگ ترجیح می دهد که به لیگ کشورش یعنی هلند برگردد.

1470