مهدی: تمامی موارد مربوط به مشکلات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بررسی شد

مهدی: تمامی موارد مربوط به مشکلات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بررسی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سهیل مهدی درباره نشست مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای خود با حضور رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تأیید شده است که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلات‌شان برنداشته‌اند. بر همین اساس نشست مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با شهاب‌الدین عزیزی خادم، داریوش مصطفوی، سعید عباسی و سهیل مهدی برگزار شد تا برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای‌سازی سرخابی‌ها داد.
سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این باره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تقریباً دو ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه‌ای کردند، اما با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت سه ماه صادر شد تا نواقص‌شان را رفع کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای میان مدیران سرخابی و رئیس فدراسیون، رؤسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مشکلات به جزئیات مرور شد، سؤالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح شد و در نهایت رهنمودهای لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پایان گفت: امیدوارم باشگاه‌ها با استفاده از رهنمودهای مطرح شده، جهت ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

6641