شورای تامین روز دربی را تعیین می کند نه سهیل مهدی!

شورای تامین روز دربی را تعیین می کند نه سهیل مهدی!

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم صحبتهای عجیب مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، هنوز برگزاری دربی در تاریخ 23 آذر قطعی نیست.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از مدتها قبل تاریخ دربی معوقه مشخص شده بود، طی 24 ساعت گذشته اخباری منتشر شده مبنی بر آنکه شاید دربی از پنجشنبه به جمعه منتقل شود و شورای تامین امنیت تهران، تصمیم نهایی را در این زمینه خواهد گرفت.

البته برنامه‌ریزی رقابتهای لیگ در چند وقت گذشته باعث اعتراض بسیاری از تیمها از جمله استقلال و تراکتور و سپاهان چند تیم دیگر هم شده است.

سهیل مهدی، امروز در مصاحبه‌ای، احتمال تغییر ساعت دربی را رد نکرده ولی عجیب است که گفته روز این مسابقه تغییر نخواهد کرد:" همانطور که قبلا اعلام شده بود بازی راس تاریخ خودش برگزار می‌شود. روزهای 22 و 23 آذر سپاهان، شمس آذر و نفت آبادان از بازی‌های باقی مانده هفته پنجم میزبان هستند. برگزاری شهرآورد تهران هم روز 23 آذر به قوت خودش باقی است."

علیرغم صحبتهای مهدی، گویا هنوز احتمال تغییر زمان دربی وجود دارد و شاید این مسابقه، به جای پنجشنبه، در روز جمعه برگزار شود.

فعلا همه منتظر تصمیم نهایی شورای تامین استان تهران درباره تاریخ این مسابقه هستند. چون شورای تامین تاریخ دربی را تعیین می‌کند نه سهیل مهدی. باید دید بالاخره پرسپولیس و استقلال در چه روزی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

1997