شیمبا به رکورد 150 بازی برای فولاد رسید

شیمبا به رکورد 150 بازی برای فولاد رسید

پایگاه خبری فوتبالی- لوسیانو پریرا در یکصد و پنجاهمین بازی خود برای فولاد در لیگ برتر، موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهاجم کهنه کار و برزیلی فولاد روز گذشته موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه گل گهر کند. البته شیمبا روی صحنه گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، کمی هم خوش شانس بود چرا که توپ پس از برخورد به پاهای محسن فروزان وارد دروازه شد.

 جدا از گل 3 امتیازی پریرا برای فولاد که او را بهترین گلزن تیمش تبدیل کرده، او به رکورد جالب توجهی نیز دست یافت. شیمبا روز گذشته برای یکصد و پنجاهمین بار پیراهن فولاد را در رقابت های لیگ برتر بر تن کرد. این بازیکن که با حضور در فولاد به فوتبال ایران معرفی شد، در دو مقطع پیراهن این تیم را بر تن کرده است.

 پریرا در لیگ های دوازدهم و سیزدهم در مجموع 54 بار برای فولاد به میدان رفت و 21 بار موفق به گلزنی شد. این بازیکن برزیلی در ابتدای لیگ چهاردهم از این تیم جدا شد و در بازگشت مجدد به جمع خوزستانی ها در آغاز لیگ هجدهم و تا پایان فصل قبل، 86 مرتبه در ترکیب فولاد بازی کرد و 28 بار پایش به گلزنی باز شد.

شیمبا در این فصل نیز 10 بار برای فولاد به میدان رفته تا به طور کلی شمار بازی هایش فقط در لیگ برتر را به عدد 150 برساند. با 5 گلی که پریرا در لیگ بیست و یکم وارد دروازه رقبا کرده، او در مجموع 54 مرتبه برای فولاد موفق به گلزنی شده است.

 البته تأثیرگذاری های پریرا به همینجا ختم نمی شود چرا که او 16 مرتبه نیز در لیگ برتر به هم تیمی هایش پاس گل داده و 6 بار نیز از مدافعان حریف پنالتی گرفته است. پریرا با 54 گلی که در لیگ برتر به ثمر رسانده، بهترین گلزن فولاد در لیگ نیز به شمار می رود و نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران به ثبت رسانده است.

 لوسیانو پریرا در تابستان امسال تا آستانه جدایی از فولاد و تا پای عقد قرارداد با استقلال نیز پیش رفت ولی در نهایت با تلاش مدیریت فولاد و شخص گرشاسبی، در این تیم ماندگار شد و در این فصل 5 بار برای تیمش موفق به گلزنی شده و به تنهایی 7 امتیاز را برای تیمش کسب کرده است.

۴۱۵۴