تبریک تولد عجیب روی کین برای همسر سابقش

تبریک تولد عجیب روی کین برای همسر سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - روی کین هافبک سابق منچستریونایتد برای تبریک تولد همسرش اولش یکی از عجیب ترین پست های اینستاگرامی ممکن را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، روی کین 50 ساله که در حال حاضر به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند، در دوران فوتبالش در تیم هایی نظیر ناتینگام فارست، منچستریونایتدو سلتیک بازی کرده است اما از فوریه گذشته که وارد اینستاگرام شده با پیام های عجیبش هواداران را شگفت زده می کند. به طور مثال روی کین در یکی از اولین پست هایش به مناسبت روز ولنتاین تصویری از درگیری خود با بازیکنان اورتون را منتشر کرده بود. کین در پیام اینستاگرامی عجیب دیگری اخیرا گفته بود که اگر هوادارانش او را با لباس چسبان در حال دوچرخه سواری دیدند، می توانند او را زیر بگیرند!

حالا روی کین به بهانه تولد همسر سابقش تصویری منتشر کرده و نوشته است:" تولد همسر اولم مبارک." اما نکته عجیب این جاست که روی کین تصویر همسر سابق خود را کلا
برش زده است و فقط خودش در تصویر حضور دارد!

روی کین هیچ کسی را در اینستاگرام فالو نمی کند اما با پیام های عجیبش در این شبکه اجتماعی به شدت  مورد توجه است و حالا پیامی که در مورد همسر سابقش منتشر کرده به شدت وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

4125