«آزادی» برای تبلیغات محیطی در اختیار سرخابی‌ها قرار می‌گیرد

«آزادی» برای تبلیغات محیطی در اختیار سرخابی‌ها قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: طبق توافق انجام شده با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و به عنوان میزبان این دو تیم وظیفه داریم مجموعه ورزشی آزادی را برای انجام تبلیغات محیطی در اختیار این دو باشگاه قرار دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، احمد مددی در پاسخ به این پرسش که تبلیغات محیطی با باشگاه های استقلال و پرسپولیس به کجا رسید و این که چند درصد از این تبلیغات به آزادی اختصاص پیدا می کند، اظهار کرد: موضوع تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال در مستطیل سبز آزادی، پیش از این در اختیار سازمان لیگ بود که با درخواست های مکرر باشگاهها و رایزنی های مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و مساعدت رییس فدراسیون فوتبال در فصل جدید در اختیار باشگاهها قرار گرفت تا منبع درآمد زایی بیشتری برای باشگاهها ایجاد شود.

وی افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مجموعه ورزشی آزادی به عنوان میزبان تیم های استقلال و پرسپولیس، ملزم به در اختیار قرار دادن فضای داخلی استادیوم است و طبق توافق با باشگاهها و با عنایت به قرارداد مبادله شده، ما موظفیم کاسه استادیوم فوتبال را جهت انجام تبلیغات محیطی در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار دهیم.

مدیر ورزشگاه آزادی پیرامون این پرسش که مبلغ اجاره آزادی به دو تیم استقلال و پرسپولیس نسبت به سال گذشته آیا تغییر پیدا کرده یا خیر و در حال حاضر این مبلغ چقدر است، افزود:  متناسب با نرخ تورم سالانه و افزایش هزینه های مترتب بر برگزاری یک مسابقه فوتبال، در هر سال نسبت به تعیین اجاره بهاء با لحاظ کردن نظریه کارشناسان رسمی دادگستری اقدام می گردد. در سال جاری و در فصل جدید برگزاری رقابت ها نیز، مبلغ هر مسابقه با نظر کارشناس رسمی دادگستری ارتقاء یافته و براساس آن شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نسبت به انعقاد قرارداد با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدامات لازم را انجام می دهد. البته کلیه تشریفات قانونی عقد قرارداد با باشگاهها هم از طریق مراجع ذیصلاح در شرکت توسعه انجام شده است.

مددی همچنین با اشاره به شروع فعالیت جاده سلامتی آزادی و برنامه های رفاهی پیش بینی شده برای جاده سلامتی، گفت: بله. جاده سلامتی و تندرستی مجموعه ورزشی آزادی در تقارن هفته ورزش و تربیت بدنی با هفته وحدت و با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد و تا به امروز با استقبال خوب مردم و خانواده ها مواجه بوده ایم و در حال حاضر تقریبا ۷ هزار عضو از زیباترین جاده پیاده روی خانوادگی پیرامون دریاچه ورزشی آزادی و جنگل های حاشیه جاده از طبیعت بکر و محیطی شاد و مفرح استفاده می کنند.

مدیر ورزشگاه آزادی اضافه کرد: در ادامه اجرایی و عملیاتی کردن طرح های از پیش برنامه ریزی شده، به سرعت در حال آماده سازی بستر ها و زیر ساخت های لازم برای حضور حداکثری خانواده ها در مجموعه هستیم، در همین راستا نیز ۲۰ واحد سرویس بهداشتی جدید در حال ساخت است و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، ٤ باب نمازخانه و کافی شاپ هم در حال تکمیل، توسعه و تجهیز است تا مردم با اطمینان خاطر، آسوده و راحت به مجموعه بیایند و از اماکن مختلف مجموعه، فضاهای تفریحی، جاده سلامتی و تندرستی در حاشیه دریاچه استفاده نمایند. 

وی در پایان در پاسخ به این پرسش، با توجه به این که آزادی میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال در بهمن ماه است، شرایط آزادی برای میزبانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ خاطرنشان کرد: دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران از سری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بهمن ماه امسال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، با توجه به حساسیت برگزاری این مسابقات و همچنین برپایی جشن صعود تیم ملی در یکی از دیدار های باقیمانده و پیش رو مقابل تیم ملی عراق یا امارات، در حضور احتمالی اینفانتینو رییس فیفا، تمهیدات لازم اندیشیده شده است. این موضوع آن قدر برای جامعه ورزش کشور مهم و ضروری است که برای هماهنگی های هرچه بیشتر، جلسه ای با حضور عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و اعضاء هیات رییسه فدراسیون در همین راستا برگزار شد و این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امیدوارم با صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی شاهد شور و نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

7474