واکنش سیمئونه به شکست برابر رئال مادرید

واکنش سیمئونه به شکست برابر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی برابر رقیب همشهری، اذعان کرد که رئال مادرید با شایستگی به 3 امتیاز رسید. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از هفته هفدهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو در مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، شاگردان آنچلوتی با دو گل کریم بنزما و مارکو آسنسیو، دو بر صفر به پیروزی رسیدند. 

به نقل از یورو اسپورت، سیمئونه پس از پایان بازی گفت: "قبل از گل اول، شاهد بازی برابر و متعادلی بودیم و موقعیت‌های زیادی وجود نداشت. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و فرصت‌های خطرناکی خلق کردیم که دروازه‌بان حریف به ما اجازه پیشروی نداد و سپس گل دوم را از روی ضد حمله به ثمر رساندند و به همین سادگی، پیروز بازی شدند."

"بازیکنانم به خوبی تلاش کردند. باید از ابتدا جفری کوندوگبیا را به زمین می‌فرستادم تا در فاز دفاعی بیشتر به ما کمک کند. ما در پرتغال نمایش بسیار خوبی داشتیم، اما رئال متفاوت است و آنطور که من دوست دارم، فوتبال بازی می‌کند. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم، زیرا لیگ هنوز تمام نشده است. باید بازی به بازی جلو برویم و امتیازات را به صورت کامل جمع کنیم." 

4416