عملکرد دیگو سیمئونه در دربی‌های مادرید چگونه بوده است؟

عملکرد دیگو سیمئونه در دربی‌های مادرید چگونه بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 23:30 فرداشب (یکشنبه) در هفته هفدهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این دربی مادرید چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند هر سه امتیاز این دیدار جذاب را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه و رئال مادرید دو رقیب دیرینه هستند و رقابت جذابی میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه در سال های اخیر وجود داشته است که از جمله‌ی مهم ترین آن ها می توان به دو فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 و 2016 اشاره کرد که هر دو را رئال مادرید برد. در واقع رئال مادرید دلیل اصلی عدم قهرمانی سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا است. تنها جامی که سیمئونه در کارنامه حرفه ای خود به عنوان مربی ندارد همین چمپیونزلیگ است.

اما سیمئونه و رئال مادرید 34 بار با هم روبرو شده اند که 9 بار دیگو سیمئونه ملقب به ال چولو بازی را برده است و 11 بازی هم مساوی شده است. رئال مادرید 14 بار توانسته اتلتیکو مادرید سیمئونه را شکست دهد و از این لحاظ برتر است اما آمار سیمئونه مقابل تیمی مثل رئال مادرید چشمگیر است.

1470