انتشار جزییات قرارداد سیاوش یزدانی با استقلال در یک روزنامه ورزشی

انتشار جزییات قرارداد سیاوش یزدانی با استقلال در یک روزنامه ورزشی

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه ورزشی گل ریز قرارداد این فصل مدافع استقلال را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سیاوش یزدانی با استقلال در شرایطی تمدید شد که طبق نوشته این روزنامه، مدافع ملی‌پوش آبی‌ها آفری 15 میلیارد تومانی از یک باشگاه خارجی داشته اما او با نصف این قرارداد در استقلال ماندنی شده است!

بر اساس این گزارش، قرارداد پایه یزدانی، 7 میلیارد تومان است که آپشن‌های مختلفی به آن اضافه می‌شود. از آپشن 50 میلیون تومانی برای هر حضور فیکس در ترکیب استقلال گرفته تا آپشن یک میلیارد تومانی برای دعوت به تیم ملی.

 رضایت مجیدی از عملکرد یزدانی هم باعث خواهد شد که او برای هر نیم‌فصل، 500 میلیون تومان پاداش بگیرد!

قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم آپشن و هم درصدی به قرارداد یزدانی اضافه خواهد کرد. 

قهرمانی در جام حذفی، 350 میلیون تومان به قرارداد مدافع آبی‌ها اضافه می‌کند و قهرمانی در لیگ برتر، پاداشی 700 میلیون تومانی برای او به همراه خواهد داشت ضمن آنکه یک میلیارد و 50 میلیون تومان پاداش قهرمانی یزدانی در صورت قهرمانی استقلال در آسیا خواهد بود.

توضیح فوتبالی: جدا از پاداش مربوط به قهرمانی، سایر آپشن‌های موجود در قرارداد یزدانی( از دعوت به تیم ملی گرفته تا آپشن رضایت مجیدی)، باعث خواهد شد که قرارداد او از 7 میلیارد تومان به حدود 9 میلیارد تومان برسد. از این آپشن‌ها، او قطعا آپشن حضور فیکس در ترکیب استقلال، دعوت به تیم ملی و رضایت فرهاد مجیدی را می‌گیرد(البته که آپشن یک میلیاردی برای دعوت به تیم ملی، عجیب به نظر می‌رسد و ظاهرا در قرارداد چند بازیکن دیگر هم وجود دارد قرار دارد که امسال جنجالی شده است) و بقیه آپشن‌های موجود در قرارداد او زمانی به حسابش واریز خواهد شد که استقلال بتواند قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد! 

باید دید مفاد این قرارداد توسط سیاوش یزدانی، مدیر برنامه‌اش یا باشگاه استقلال تایید می‌شود یا نه.

1984