بایرن مونیخ فاتح درکلاسیکر آلمان؛ اولین واکنش لواندوفسکی به نبردن توپ طلا

بایرن مونیخ فاتح درکلاسیکر آلمان؛ اولین واکنش لواندوفسکی به نبردن توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف هم رفتند و مهم ترین بازی این هفته و شاید هم مهم ترین بازی فصل رقابت های لیگ آلمان را برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی پرتنش و حساس در نهایت بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه سه بر دو مقابل دورتموند به پیروزی برسد و این تیم را شکست دهد و اختلاف خود را در صدر جدول با این تیم افزایش دهد.

دورتموند در این بازی در دقیقه 78 مربی اش اخراج شد و همین قضیه باعت شد که در دقایق پایانی نتواند برای جبران نتیجه تلاشی کند و در نهایت شکست بخورد. لواندوفسکی در این بازی دو گل به ثمر رساند و گل دیگر دورتموندی ها را کینگزلی کومان به ثمر رساند. گل های دورتموند را هم برانت و هالند به ثمر رساندند تا لواندوفسکی به نوعی مچ ستارگان دورتموندی را خوابانده باشد.

این بازی اولین بازی بایرن مونیخ و لواندوفسکی پس از نبردن توپ طلا بود و به نوعی ستاره لهستانی به نبردن این جایزه واکنش نشان داد و با درخشش خود نشان داد که این قضیه از لحاظ روحی روی او اثر منفی نگذاشته است و همچنان به درخشش خود ادامه می دهد.

1470