اعلام ترکیب بایرن مونیخ و دورتموند برای هفته پایانی بوندسلیگا

اعلام ترکیب بایرن مونیخ و دورتموند برای هفته پایانی بوندسلیگا

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ که قهرمانی خود در بوندسلیگا را نهایی کرده است امشب در هفته پایانی مهمان ولفسبورگ خواهد بود، در حالی که دورتموند که نایب قهرمانی خود را قطعی کرده میزبان هوفنهایم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هر چقدر بازی های امشب برای دورتموند و بایرن مهم نیست در نقطه مقابل ولفسبورگ و هوفنهایم جدال مستقیم برای کسب رتبه ششم را دارند. هر دو فعلا 49 امتیازی هستند اما رتبه حریف بایرن مونیخ به خاطر تفاضل گل بالاتر است. به همین خاطر هوفنهایم باید دورتموند را شکست بدهد و امیدوار باشد که بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ شکست نخورد تا آنها فصل را در رتبه ششم به اتمام برسانند. به نظر می رسد که امشب البته جنگ بقا در بوندسلیگا از جنگ بالای جدول جالب تر باشد.

ترکیب بایرن مونیخ برای بازی امشب بدین شرح است: نویر، اودریوزولا، بواتنگ، آلابا، دیویس، کورتسکا، کویسانس، گنابری، مولر، کومان و لواندوفسکی.

ولفسبورگ هم با این ترکیب وارد زمین شده است: کاستیلز، برکالو، استفن، وگورست،  روسیون، امبابو، پونگراچیچ، گویلاووگی، بروکس، آرنولد و گین چک.

دورتموند نیز با این ترکیب امشب به میدان می رود: بورکی، پیش چک، هوملس، بالردی، موری،برانت، ویتسل، گوئریرو، رینا، هازارد و هالند

ترکیب هوفنهایم نیز بدین ترتیب است: اولیور بائومن، پاول کادرابک، ببو، دبور، گریلیش، رودی، ساماسکو، هوبنر، کراماریچ، اسکوف و پوش.