انگیزه گل‌محمدی برای بازی فردا؛ به دنبال لقب دربی‌باز

انگیزه گل‌محمدی برای بازی فردا؛ به دنبال لقب دربی‌باز

پایگاه خبری فوتبالی- به همان اندازه که پیروزی در دربی برای فرهاد مجیدی و استقلال اهمیت دارد، یحیی گل‌محمدی هم به دنبال سه امتیاز این بازی است.

به گزارش فوتبالی، درست است که وضعیت پرسپولیس در جدول، بهتر از رقیب سنتی‌اش است و قرمزها با دو برد متوالی آماده دربی شده‌اند اما یحیی خیلی دوست دارد با گرفتن سه امتیاز این بازی، آمارش در دربی را ارتقا دهد.

نه او و نه فرهاد مجیدی، مربیان دربی‌بازی نیستند. فرهاد مجیدی که تا امروز برنده دربی در طول 90 دقیقه نشده و طبق آمار روزنامه گل، سرمربی پرسپولیس در 6 دیداری که در دربی روی نیمکت تیمش نشسته فقط یکبار برنده شده که آن هم مربوط به بازی برگشت دو تیم در لیگ بیستم بود که قرمزها با تک گل عیسی آل کثیر حریفشان را شکست دهند.

گل‌محمدی در دو دربی متوالی در جام حذفی، در ضربات پنالتی به استقلال باخته و امیدوار است در اولین رویارویی‌اش با استقلال بعد از آن بازی، بتواند انتقام جام حذفی را از فرهاد مجیدی و تیمش بگیرد.

در صورتی که پرسپولیس برنده دربی باشد و سپاهان هم به گل گهر ببازد، شاگردان یحیی، صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم خواهند بود و این موضوع انگیزه دیگری برای گل‌محمدی در دربی محسوب می‌شود.

1984