عجیب اما واقعی؛ آمار نفر نهم رده بندی توپ طلا بهتر از برنده توپ طلا!

عجیب اما واقعی؛ آمار نفر نهم رده بندی توپ طلا بهتر از برنده توپ طلا!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه در مراسم ویژه توپ طلای سال 2021 میلادی، این جایزه را برای هفتمین بار از نشریه فرانس فوتبال دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، چه قبل از شروع مراسم که تقریبا مشخص شده بود مسی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد و چه پس از آن که مسی به طور رسمی توپ طلای سال 2021 را به دست آورد، خیلی ها نسبت به فرانس فوتبال و اینکه لیونل مسی برنده جایزه شده است انتقاد کردند و معتقد بودند که این جایزه حق روبرت لواندوفسکی بوده است. البته به طور کلی برخی از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال و خود روبرت لواندوفسکی توپ طلای هفتم لیونل مسی را به او تبریک گفت.

اما یکی از عجیب ترین آمار ها در رده بندی توپ طلای 2021، مربوط به کیلیان امباپه است که در رده نهم قرار گرفت. امباپه پس از اینکه فهمید در رده بندی توپ طلا نهم شده است بسیار ناراحت شده است. با بررسی آمار او در سال 2021 و مقایسه او با لئو مسی می توان متوجه شد که امباپه آماری بهتر از فوق ستاره آرژانتینی که برنده توپ طلا شد، داشته است.

امباپه در سال 2021 میلادی، 45 گل به ثمر رساند و 20 پاس‌گل داد. او 8 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و تا مرحله نیمه نهایی صعود کرد. امباپه در سال 2021 سه جام به دست آورد و به همراه فرانسه در لیگ ملت های اروپا قهرمان شد.

لئو مسی در سال 2021، 41 گل به ثمر رساند و 17 پاس‌گل داد. او 4 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل یاران امباپه حذف شد. مسی در این سال 2 جام به دست آورد که یکی از آن ها کوپا دل ری در بارسا و دیگری کوپا آمه ریکا در تیم ملی آرژانتین بود.

1470