مورد عجیب رضاوند؛ تاثیرگذار اما پرانتقاد

مورد عجیب رضاوند؛ تاثیرگذار اما پرانتقاد

پایگاه خبری فوتبالی- روی گل استقلال به صنعت نفت بازیکنی نقش داشت که این‌روزها، شدیدا مورد نقد طرفداران تیمش در فضای مجازی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، لحظاتی قبل از آنکه وریا غفوری – که نمایش بسیار خوبی در آبادان داشت – با یک پاس عالی، امیرحسین حسین‌زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهد، آرش رضاوند با یک حرکت بدون توپ، خط دفاع صنعت نفت را به هم ریخت.

حرکت بدون توپ رضاوند باعث شد که دو مدافع صنعت نفت از جریان بازی خارج شوند و در ادامه، غفوری با تغییر مسیر و حرکت در عرض، با دیدی بسیار خوب، حسین‌زاده را با گلر صنعت نفت تک به تک کرد.

رضاوند در آغوش فرزاد مجیدی بعد از گل استقلال. عکس از محمدحسن حیاوی

رضاوند، اما علیرغم نقشش روی گل استقلال، نه تنها از طرف هواداران استقلال نمره قبولی نگرفته و در کانال‌های طرفداری این تیم سوژه انتقادهای مختلفی شده بلکه سایت متریکا هم در نمراتی که به بازیکنان استقلال در بازی دیروز داده، بعد از رضایی، پایین‌ترین نمره در بین شاگردان مجیدی را به هافبک مورد علاقه سرمربی استقلال دانسته است.

دیروز یک فکت آماری دیگر هم درباره رضاوند منتشر شد که می‌تواند سوژه جدیدی برای انتقاد از او باشد. اینکه او در 60 بازی برای استقلال در سه سال گذشته، فقط یکبار موفق به گلزنی شده و هیچ خبری از پاس گل هم در کارنامه او نیست.

عکس کاور از خبرگزاری فارس

1984