نویدکیا: نساجی تنها تیمی بود که خط دفاعی ما را تحت فشار گذاشت/ به‌عنوان یک اصفهانی شرمنده مردم شهرم هستم

نویدکیا: نساجی تنها تیمی بود که خط دفاعی ما را تحت فشار گذاشت/ به‌عنوان یک اصفهانی شرمنده مردم شهرم هستم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از آغاز فصل تاکنون نساجی تنها تیمی بود که توانست به مدافعان و خط دفاعی ما فشار بیاورد.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: بازی تاکتیکی و خوبی بود. در نیمه اول شاهد بازی پایاپایی بودیم و 2 تیم در حال آنالیز یکدیگر بودند، اما اگر بخواهم منطقی صحبت کنم، تا پیش از اینکه به گل برسیم بازی معمولی انجام دادیم و پس از گل اول بازی بهتری انجام داده و موقعیت‌های گلزنی بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم نساجی می‌خواست امتیاز بگیرد و به همین دلیل فضاهای بسیار خوبی در اختیار ما قرار داد که تلاش کردیم از این فضاها استفاده کنیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در هفت بازی که تا به حال انجام دادیم نساجی تنها تیمی بود که توانست به مدافعان و خط دفاعی ما فشار بیاورد که نشان می‌دهد تیم قابل احترامی است. درست است که بازی را 2 بر صفر برده‌ایم و خوشحال هستیم اما در نیمه دوم نظم تاکتیکی لازم را نداشتیم که برای من سخت است و باید در طول هفته در این خصوص با بازیکنان صحبت کنیم. نباید دقایقی از بازی را از دست بدهیم ولو اینکه موقعیت‌های زیادی هم خلق کنیم. باید منظم بازی کنیم و نباید اجازه دهیم به خاطر کار هجومی، به دفاع مرکزی و مدافعان چپ و راست ما فشار بیاید. اگر این نظم تاکتیکی را به وضعیت هفته‌های گذشته برگردانیم می‌توانیم بازی‌های بهتری ارائه دهیم.

نویدکیا درباره عملکرد شهریار مغانلو و 2 گلی که به ثمر رساند، گفت: برای صحبت درباره عملکرد شهریار ابتدا باید درباره سجاد (شهباززاده) حرف بزنم چون او یک مهاجم هدف است که فصل پیش آقای گل شده و بهترین بازی‌ها را برای سپاهان انجام داده، اما سجاد از خودگذشتگی کرده و در پست وینگر به تیم کمک می‌کند. اینکه ممکن است موقعیت‌های گلزنی کمتری نصیب سجاد شود را درک می‌کنم اما  او به خاطر شرایط تیم این کار را انجام می‌دهد. شهریار نیز در بازی‌های قبلی تمام تلاش خود را انجام می‌داد و موقعیت خیلی زیادی نصیب او نمی‌شد اما در نیمه دوم بازی قبلی چند موقعیت خیلی خوب داشت و در بازی امروز توانست از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند. البته چند فرصت ایده‌آل دیگر هم داشت که از بازیکنی مانند شهریار توقع داریم که باز هم بهتر باشد.

وی بیان کرد: خوشحالم چنین مهاجمان و هافبک‌هایی دارم و مطمئن هستم که هفته به هفته بیشتر به تیم کمک می‌کنند. همه فکر می‌کنند یک مهاجم فقط باید گل بزند اما برای من چیزهای دیگری مهم است و این بازیکنان تمام وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و اگر در شرایط گلزنی قرار بگیرند، قطعاً گل می‌زنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: به عنوان یک اصفهانی می‌گویم در وضعیت فعلی شرمنده مردم شهرم هستم و صرفاً به همراه تمام بازیکنان تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های بهتر و کسب نتایج مطلوب، کمی مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

6641