سایه‌زنی اوبلاک به سبک باگ فیفا و گل عجیبی که دریافت کرد!(عکس و فیلم)

سایه‌زنی اوبلاک به سبک باگ فیفا و گل عجیبی که دریافت کرد!(عکس و فیلم)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید و کادیز به مصاف هم رفتند و در این بازی در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد در خانه حریف با نتیجه چهار بر یک کایز را شکست دهد تا شاگردان دیگو سیمئونه هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما گلی که اتلتیکو مادرید در این بازی دریافت کرد، یکی از عجیب ترین گل هایی بود که یک دروازه بان ممکن است بخورد. اوبلاک در حالی که توپی که توسط لوزانو سانتر شده بود را تعقیب می کرد، با مشت، سایه توپ را زد و این توپ وارد دروازه شد. در واقع گلی که کادیز مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند بیشتر شبیه به گل هایی بود که در بازی ویدیویی فیفا و به شکل باگ به ثمر می رسند و در حالت عادی زدن چنین گل هایی عملا غیر ممکن است.

لوزانو، بازیکن کادیز پس از دست و پنجه نرم کردن با مدافع اتلتیکو مادرید موفق شد از جناح راست توپ را روی دروازه سانتر کند و این توپ به سمت گل آمد و یان اوبلاک که یکی از بهترین دروازه بان های جهان است، با مشت سایه توپ را زد و دفع ناقصی داشت تا بدین ترتیب دروازه او به سبک باگ های فیفا باز شود و یک گل عجیب در این هفته از رقابت های لالیگا به ثمر برسد.

گل عجیبی که اوبلاک از کادیز دریافت کرد

1470