اوبلاک: آینده من در اتلتیکو مادرید؟ بستگی به نظر باشگاه دارد

اوبلاک: آینده من در اتلتیکو مادرید؟ بستگی به نظر باشگاه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - یان اوبلاک دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکو مادرید آینده‌ای مبهم در این باشگاه دارد. 

به گزارش فوتبالی، یان اوبلاک از زمان پیوستنش به اتلتیکو مادرید، دوران بسیار درخشانی را سپری کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا به حساب می‌رود. او در طول شش فصل گذشته، پنج بار جایزه زامورا را دریافت کرده است. 

به نقل از مارکا، روخی بلانکوس هم جزو باشگاه‌هایی بود که به خاطر پاندمی ویروس کرونا، ضررهای مالی قابل توجه‌ای را متحمل شد و ممکن است در این تابستان چند بازیکن خود را به فروش برساند. یان اوبلاک طی گفت و گویی با مارکا در این باره گفت: "من‌ نمی‌توانم آینده‌ام را ببینم. همینطور باشگاه و هر کس دیگری. این موضوع به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، مثلا باشگاه نیاز به فروش بازیکن در این تابستان دارد یا نه. 

تنها دو سال از قرارداد اوبلاک در واندا متروپولیتانو باقی مانده و باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند. باشگاه اتلتیکو مادرید برچسب 120 میلیون یورویی روی این بازیکن قرار داده است. اوبلاک در ادامه افزود: "چیزی نمی‌توانم در مورد آینده‌ام بگویم. من هفت سال بازیکن اتلتیکو مادرید بوده‌ام و دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده است."

4416