انتقاد ستاره اتلتیکو مادرید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در دیدار مقابل بارسلونا

انتقاد ستاره اتلتیکو مادرید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در دیدار مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید به شدت از عملکرد هم تیمی هایش در دیدار مقابل بارسلونا انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته پانزدهم رقابت های لالیگا، تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، کاتالان ها با تک گل ژائو کانسلو به پیروزی رسیدند و 34 امتیازی شدند. بلوگرانا در این بازی بسیار تهاجمی بازی کرد و در 12 دقیقه ابتدایی، 3 موقعیت خوب گلزنی داشت. 

اوبلاک درباره این بازی به کادنا کوپه گفت: "واقعا دردناک است، چون فکر می کنم که اگر در نیمه اول کمی بهتر بازی می کردیم، می توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. بازی را بد شروع کردیم. در نیمه اول افتضاح بودیم و بارسلونا نیز ما را مجازات کرد. ایده ما، پیروزی در زمین بارسلونا بود و نمی دانم چه بلایی سر ما آمد، اما هیچ کدام از بازیکنان در نیمه اول خوب بازی نکردند. هیچ بازیکنی نمی خواست توپ را بگیرد. خجالت آور است. اگر در نیمه اول مثل نیمه دوم بازی می کردیم، می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. متاسفانه در همان نیمه اول نتیجه را به بارسلونا واگذار کردیم. نمی دانم چرا نمی توانیم در ورزشگاه بارسلونا پیروز شویم. در نیمه دوم همه کار کردیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما ناموفق بودیم."

4416