قابی دیدنی از بازیکن انگلیسی منچسترسیتی در برف سنگین ورزشگاه اتحاد

قابی دیدنی از بازیکن انگلیسی منچسترسیتی در برف سنگین ورزشگاه اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در حالی برگزار شد که در شهر منچستر برف سنگینی می بارید و این برف قاب هایی دیدنی را از بازی منچسترسیتی و وستهام که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شد، ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام یونایتد رفت و در ورزشگاه اتحاد در یک بازی دیدنی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و بدین ترتیب شاگردان پپ گواردیولا هر سه امتیاز را از این دیدار حساس به دست آوردند.

اما برفی که در این دیدار می بارید، باعث شده بود تا جذابیت های بصری و دیداری این بازی برای هواداران فوتبال و کسانی که به تماشای این بازی نشسته بودند، چند برابر شود. یکی از صحنه های دیدنی این بازی مربوط به کایل واکر، بازیکن انگلیسی منچستر سیتی است که روی یک صحنه در حالی که زیر برف شدید شهر منچستر قرار دارد و زمین هم پوشیده از برف است به دنبال ضربه زدن به توپ و رساندن آن به هم‌تیمی ها است.

برف ورزشگاه اتحاد در این صحنه به قدری سنگین است که تنها لباس آبی آسمانی منچسترسیتی بر تن کایل واکر و همچنین توپ زمستانی لیگ برتر انگلیس قابل تشخیص هستند.

1470