جلسه اینستاگرامی و غیراخلاقی بازیکن منچسترسیتی با مدل انگلیسی!

جلسه اینستاگرامی و غیراخلاقی بازیکن منچسترسیتی با مدل انگلیسی!

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع راست منچسترسیتی در روزهای قرنطینه با جنجال های بی پایان خود همه را عصبانی کرده است. در روزهای اخیر مهمانی گرفتن واکر با یکی از دوستانش و دو کارگر جنسی جنجال ساز شده بود، موردی که به شدت هواداران و باشگاه منچسترسیتی را عصبانی کرده بود و حالا او وارد یک جنجال جدید شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه انگلیسی سان گزارش داده است که این دفاع راست انگلیسی پس از آن که به خطار رفتارهای اخیرش از هواداران عذرخواهی کرد باز هم جنجال سازی کرد. او این بار از طریق بخش "لایو" اینستاگرام خود با یک کارگر جنسی دیگر ارتباط برقرار کرد که قطعا برای بازیکنی که توسط میلیون ها نفر دنبال می شود و یک الگو به شمار می رود، رفتار شایسته و مناسبی به شمار نمی رود.

یکی از هواداران فوتبال اتگلیس در مورد این اقدام مدافع منچسترسیتی نوشته است :" فکر نمی کنم که گرت بیل، سرمربی تیم ملی انگلیس یا مدیران باشگاه بازیکنان خوششان بیاید که ستاره تیمشان در چنین نمایش های جنسی شرکت کند. واکر و هم تیمی هایش باید قوانین قرنطینه را دنبال کنند."

هواداران فوتبال حس می کنند که با وجود تعطیلی فوتبال، بازیکنان تیم هایشان باید رفتار حرفه ای که در شان دستمزدهای میلیونی آنهاست را حفظ کنند.