منچسترسیتی امیدوار به بازگشت مدافع راست خود در آستانه بازی حساس با آرسنال

منچسترسیتی امیدوار به بازگشت مدافع راست خود در آستانه بازی حساس با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- کایل واکر مدافع ملی پوش منچسترسیتی که در بازی شنبه شب انگلیس مقابل برزیل مصدوم شد به باشگاهش بازگشته و منچسترسیتی امیدوار است تا او را برای بازی‌های پیشرو در اختیار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع در جریان باخت یک بر صفر انگلیس مقابل برزیل در ومبلی از ناحیه همسترینگ آسیب دید و با درد پشت پای چپ خود مجبور شد از بازی خارج شود.

با این حال، بنظر نمی‌آید مصدومیت او خیلی جدی باشد. تشخیص اولیه حاکی از گرفتگی همسترینگ به جای کشیدگی بود، اما پیشرفت او در روزهای آینده تحت نظر قرار خواهد گرفت.

پپ گواردیولا امیدوار است کاپیتان دوم تیم خود بتواند به سرعت به آمادگی کامل برسد و او را برای بازی حساس یک‌شنبه هفته آینده مقابل آرسنال در اختیار داشته باشد.

کایل واکر در حالی به لیست مصدومین منچسترسیتی اضافه شد که روز گذشته خبر بازگشت کوین دی‌بروینه و جک گریلیش به تمرینات این تیم به گوش رسید.

منچسترسیتی در آستانه یک ماه حساس قرار دارد که آنها در سه جام مختلف برای قهرمانی رقابت می‌کند. آنها در یک ماه آینده باید‌ بازی‌های مهمی با تیم‌های آرسنال، آستون‌ویلا، رئال مادرید (رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا)، چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس) و برایتون بازی کنند.

۱۴۲۸