بارسلونا - تورس؛ توافق شخصی حاصل شد/ مبلغ درخواستی سیتیزن‌ها چقدر است؟

بارسلونا - تورس؛ توافق شخصی حاصل شد/ مبلغ درخواستی سیتیزن‌ها چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس خواهان بازی برای آبی اناری پوشان اسپانیایی است و سیتیزن ها نیز قیمت این مهاجم را مشخص کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا و آ اس، بارسلونا و فران تورس بر سر ورود حضور این بازیکن در بازار نقل و انتقالات ژانویه به توافق کامل دست یافتند. به گفته فرناندو پولو از نشریه موندو دپورتیوو، خود این بازیکن اسپانیایی از پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی خواسته تا او را راهی بارسلونا کند.

کاتالان ها هنوز بر سر قرارداد با منچستر سیتی به توافق نرسیده اند و هنوز مشخص نیست که این انتقال، چگونه نهایی خواهد شد اما چیزی که مشخص است، این است که موضوع انتقال قرضی، منتفی نیست.

بلوگرانا به فران تورس اطمینان داده است که نقش مهمی در پروژه ژاوی ایفا خواهد کرد. در این فصل، این بازیکن 21 ساله در 7 بازی برای منچستر سیتی 3 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. فران تورس، مهاجم تیم ملی اسپانیا نیز هست که 12 گل در 22 بازی برای تیم لوئیس انریکه به ثمر رسانده است.

همچنین نشریه اسپورت کاتالونیا نیز می گوید منچستر سیتی مبلغی حدود 50 میلیون یورو برای فران تورس قیمت گذاشته و این مبلغ را بابت انتقال مهاجم اسپانیایی، از سران کاتالانی درخواست کرده است.

بزرگ ترین چالش بارسلونا برای انجام این انتقال، متقاعد کردن منچستر سیتی برای جدایی از این مهاجم با استعداد است. کمتر از 14 ماه پس از پرداخت 23 میلیون یورو به والنسیا برای امضای قرارداد با تورس، منچستر سیتی موضوع قرض دادن این بازیکن اسپانیایی به بارسلونا را منتفی می داند و آن ها ترجیح می دهند او را بفروشند. تورس می‌ خواهد به بارسلونا بپیوندد زیرا احساس می‌ کند فوراً رهبر کاتالان ها در خط حمله می‌ شود که به معنای زمان بازی بیشتر از زمان بازی در منچستر سیتی است. باید دید بارسلونا چگونه می تواند این بازیکن را جذب کند.

9404