نظر سرمربی منچسترسیتی در مورد بمب زمستانی بارسلونا

نظر سرمربی منچسترسیتی در مورد بمب زمستانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در مورد بحث انتقال قریب الوقوع فران تورس وینگر تیمش به بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم کاتالان در تلاش است تا تورس را با مبلغ 55 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بخرد و انتقال به زودی نهایی خواهد شد. این بازیکن 21 ساله قراردادی پنج ساله با بارسا امضا می کند و به رهبر پروژه جدید بارسا با هدایت ژاوی هرناندز تبدیل خواهد شد. گواردیولا در مورد فران تورس گفت:" هنوز رسما نهایی نشده است. می دانم که در حال مذاکره هستند و انتقال خیلی نزدیک است. وقتی باشگاه اعلام کند یعنی همه چیز نهایی شده است."

گواردیولا در پاسخ به این پرسش که آیا از رفتن تورس ناراحت می شود، گفت که جلوی هیچ بازیکنی را در مسیر جدایی نمی گیرد. وی اظهار داشت:" من خوشبختی و خوشحالی بازیکنانم را می خواهم. اگر بازیکنی خوشحال نباشد، می تواند برود. باشگاهی نیستیم که مدیران باشگاه جلوی رفتن بازیکنان را بگیرند و بگویند که باید بماند. باشگاه و بازییکنان باید با هم توافق داشته باشند. این تجارت این گونه پیش می رود و اگر بازیکنی بخواهد برود، باید برود."

فران تورس 21 ساله در سالهای اخیر در تیم ملی اسپانیا نقش مهمی داشته و حالا قرار است که به ستاره محوری بارسلونا تبدیل شود.

4125