کودک بامزه‌ای که با وجود مسی، نیمار و امباپه به سراغ برناردو سیلوا رفت!

کودک بامزه‌ای که با وجود مسی، نیمار و امباپه به سراغ برناردو سیلوا رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و پاریسن ژرمن در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک سیتیزن ها خاتمه یافت و شاگردان پپ گواردیولا توانستند به عنوان تیم اول راهی دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

به گزارش فوتبالی، اما پس از پایان این بازی یک اتفاق جالب افتاد که آن هم مربوط به یک جیمی جامپ بود که وارد زمین شد. در واقع یک کودک هوادار منچسترسیتی پس از سوت پایان این دیدار وارد زمین شد و به سمت برناردو سیلوا رفت و پیراهن این بازیکن را از او گرفت تا به عنوان یادگاری داشته باشد. این کودک بامزه پس از اینکه پیراهن برناردو سیلوا را گرفت در ورزشگاه اتحاد دوید و با این پیراهن خوشحالی کرد و مشخص بود که ذوق زده شده است.

نکته جالب تری که درباره این کودک وجود دارد این است که او با وجود اینکه لیونل مسی، نیمار جونیور و کیلیان امباپه درون زمین حاضر بودند به سراغ ستاره کمتر شناخته شده ای مثل برناردو سیلوا رفت و پیراهن او را گرفت که البته این اقدام او به این خاطر بود که هوادار منچسترسیتی است نه پی اس جی.

1470