بعضی اوقات فراموش می‌کنیم که مسی یک انسان معمولی است

بعضی اوقات فراموش می‌کنیم که مسی یک انسان معمولی است

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاریسن ژرمن، لیونل مسی هم تیمی جدیدش در این باشگاه را یک انسان معمولی توصیف کرد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم منچسترسیتی و پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد به میدان خواهند رفت و بدون شک، چشم هواداران پاریس به لیونل مسی خرید تابستانی این باشگاه می‌باشد. ستاره سابق بارسلونا در دیدار رفت این دو تیم موفق شد اولین گلش را در پیراهن پی‌اس‌جی به ثمر برساند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، وراتی درباره مسی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "برخی اوقات فراموش می‌کنیم که مسی همانند بقیه، یک انسان کاملا معمولی است. او شروع سختی داشت، اما حالا دارد بیشتر خودش را شرایط جدید وفق می‌دهد. ما همانند یک پادشاه از او در رختکن استقبال کردیم و بازی کردن در کنار لیونل یک نعمت بزرگ است. او فردی حیرت انگیز است و من از انسان‌های آرام همچون او خوشم می‌آید، زیرا منم چنین آدمی هستم."

وراتی همچنین در ادامه در خصوص حضور ایتالیا در پلی آف جام جهانی گفت: "هر شب قبل از خوابیدن به پلی آف فکر می‌کنم. نباید در این چالش شکست بخوریم و در این راه باید به خودمان ایمان داشته باشیم. اگر با قلب‌مان بازی کنیم، می‌توانیم به اهداف غیرممکن نیز برسیم."

4416