صحبت‌های کریک پس از کسب اولین پیروزی در قامت سرمربی منچستریونایتد

صحبت‌های کریک پس از کسب اولین پیروزی در قامت سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل کریک سرمربی موقت منچستریونایتد، پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ویارئال را به اوله گونر سولشر سرمربی سابق این باشگاه تقدیم کرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم ویارئال و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که در پایان، شیاطین سرخ با گل‌های کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو، 0-2 نماینده اسپانیا را شکست دادند و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کردند. 

به نقل از سایت گل، در ابتدای هفته یونایتد شکست سنگین 4-1 را در خانه واتفورد متحمل شد و پس از آن، هیئت مدیره این باشگاه تصمیم به اخراج سولشر گرفت و مایکل کریک را به عنوان جانشین موقت انتخاب کرد. کریک پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "به بازیکنان گفتم که روزهای سختی را در باشگاه سپری می‌کنیم. من می‌توانم از حال لذت ببرم، اما این نتیجه برای اوله است و من نمی‌توانم از آن فرار کنم."

هری مگوایر کاپیتان شیاطین سرخ نیز به بی تی اسپورت گفت: "نتیجه بزرگی برای فصل بود. چند ماه اخیر واقعا برای همه سخت بود و در این بازی باید برای خودمان و هواداران، نتیجه لازم را کسب می‌کردیم. باید ایمان داشته باشیم که این تازه اول راه است و باید به مسیر خود ادامه دهیم."

4416