دفاع سولشر از عملکرد چند سال اخیرش در قامت سرمربی منچستریونایتد

دفاع سولشر از عملکرد چند سال اخیرش در قامت سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد مدعی است که شیاطین سرخ از اولین روز سرمربی‌گری او، پیشرفت خوبی داشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، سولشر اصلا در وضعیت خوبی قرار ندارد. آن‌ها چهارشنبه در حالی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا می‌روند که در 7 دیدار گذشته خود، متحمل 4 شکست شده‌اند و در ابتدای هفته نیز در برابر لسترسیتی تن به شکست 4-2 دادند. شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان نیز عملکرد خیلی خوبی نداشته‌اند و دو دیدار خود در مرحله گروهی، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند و با 3 امتیاز در جایگاه سوم هستند. آن‌ها در دیدار اول مقابل یانگ بویز با نتیجه 2-1 شکست خوردند، اما توانستند با گل ثانیه‌های پایانی رونالدو، در برابر ویارئال پیروز شوند و اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان را جشن بگیرند. 

به نقل از مارکا، سولشر در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل آتالانتا گفت: "می‌دانید که ما در چند سال گذشته پیشرفت کرده‌ایم. زمانی که در نیم فصل به الدترافورد آمدم، ششم شدیم، سپس سوم، بعد دوم و شما به وضوح رشد، پیشرفت و بلوغ بازیکنان را مشاهده می‌کنید، اما کار ما تمام نشده و در این فصل باید بهتر شویم و در موقعیت‌های حساس، قدرت تصمیم گیری داشته باشیم و هم دیگر را بهتر در زمین درک کنیم."

4416