عکس؛ هواداری که هدیه بازیکن هرتابرلین را پس فرستاد!

عکس؛ هواداری که هدیه بازیکن هرتابرلین را پس فرستاد!

پایگاه خبری فوتبالی - هرتابرلین در دربی شهر برلین در هفته دوازدهم بوندسلیگا مقابل یونیون با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و دیوی سلکه بازیکن تیم هرتا برای عذرخواهی پیراهنش را برای هوادار هرتا فرستاد اما مهاجم آلمانی انتظارش را نداشت که هوادار خشمگین پیراهن را با خشم به او پس بفرستد!

به گزارش فوتبالی، بازیکنان هرتا برای تشکر از حمایت هواداران که در استادیوم تیم میزبان حاضر شده بودند، به سمتشان رفتند تا از آنها تشکر کنند اما هواداران به حدی خشمگین بودند که حتی هدیه سلکه به سمتشان را نپذیرفتند!

تایوو آوونی ستاره سابق لیورپول گل اول یونیون را در این بازی به ثبت رساند تا هشتمین گلش را در در 12 بازی بوندسلیگایی از زمان ترک آنفیلد به ثبت برساند. کریستوفر تریمل دومین گل تیم یونیون را به ثبت رساند تا سلکه و یارانش مات شوند. در حقیقت هرتا در کل بازی فقط دو شوت به سمت دروازه حریف داشت. بدین ترتیب با این  نتیجه هرتا هفت امتیاز از رقیب سنتی خود یعنی یونیون در جدول عقب افتاد.یونیون که از لیگ دسته دو به بوندسلیگا برگشته در رده پنجم جدول قرار دارد در حالی که هرتا چهاردهم است و فقط دو امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. هرتا در این فصل شکست های بد دیگری نظیر باخت شش بر صفر مقابل بایرن مونیخ را هم تجربه کرده است. آنها اخیرا در مقابل لایپزیش هم  با نتیجه پنج بر صفر باختند. سلکه در شکست هرتا در دربی در دقیقه 86 وارد زمین شد. این مهاجم که در سال 2017 به هرتابرلین ملحق شده در این فصل هنوز در بوندسلیگا گل نزده است.

4125