عکس؛ پرتاب چاقوی جراحی به سمت یک بازیکن در لیگ کلمبیا

عکس؛ پرتاب چاقوی جراحی به سمت یک بازیکن در لیگ کلمبیا

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل رویز بازیکن تیم میوناریوس کلمبیا در زمانی که قصد کرنر را داشت، با پرتاب یک چاقوی چراحی به سمتش توسط هواداران مواجه شد!

به گزارش فوتبالی، در حالی که نیم ساعت از بازی لیگ کلمبیا میان اتلتیکو ناسیونال و میوناریوس سپری شده بود، تیم مهمان صاحب کرنر شد. رویز اما مجبور شد که کرنر زدن را به تعویق بیاندازد چرا که هواداران خشمگین میزبان سیلی از اشیای مختلف را در این بازی در ورزشگاه آتاناسیو خیراردوت در مدلین به سمتش پرتاب کردند. در حقیقت سکه و فندک برخی از اجسامی بودند که به سمت این بال چپ پرتاب شدند.  دنیل رویز بعد از آرام شدن شرایط، این اشیا را به بیرون از زمین انداخت و بعد از آن این بازیکن 20 ساله سعی کرد که با گذاشتن دستانش روی سرش پناه بگیرد. اما دقایقی بعد یک شی کوچک فلزی به سمت دست راستش پرتاب شد. رویز بعد از این صحنه به شدت از ناحیه دست راستش احساس درد داشت چرا که در تصاویر مشخص بود که یک چاقوی جراحی به سمتش پرتاب شده است!

میوناریوس در این بازی یک پنالتی را از دست داد اما در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروز شد. این بازی آخرین بازی سال 2021 لیگ کلمبیا بود و میوناریوس با وجود کسب پیروزی در رده دوم ماند و نتوانست مانع از قهرمانی ناسیونال شود. 

البته جنجال در جریان بازی به پایان نرسید چرا که اتوبوس میوناریوس در مسیر فرودگاه با حمله هواداران ناسیونال مواجه شد. 

4125