سرپرست نفت مسجدسلیمان: درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود/ درخواست ورود تماشاگران را داریم

سرپرست نفت مسجدسلیمان: درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود/ درخواست ورود تماشاگران را داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که بخشی از مشکلات مالی این باشگاه ظرف دو روز اخیر برطرف خواهد شد.

به گزاش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ابوذر شجاعی درباره بازگشت بازیکنان نفت مسجدسلیمان به تمرینات اظهار داشت: روز گذشته (یکشنبه) همراه با فرماندار مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در اردوی تیم حاضر شدیم. پیگیری‌هایی در سطح استان انجام شده و ان‌شاءالله امروز یا فردا، درصدی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می‌شود. بخشی از مبلغ واریز شده به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به بازیکنان داده می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجدسلیمان می‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد یا خیر، تصریح کرد: فهرست تیم تکمیل شده است و امیدوارم با بازیکنان باکیفیتی که داریم، در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی به دست بیاوریم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای ورود هواداران فوتبال به تسنیم گفت: گیت‌های ورزشگاه در ورودی ورزشگاه قرار دارد، اما باید نرم‌افزار فروش بلیت را به‌روزرسانی کنیم. امکانات داخلی ورزشگاه هم مشکلی ندارد و از سازمان لیگ تقاضا داریم که اجازه ورود تماشاگران نفت را به ورزشگاه بدهد. مشکلی برای میزبانی از تماشاگران نداریم و منتظر نظر سازمان لیگ فوتبال هستیم.

۴۱۵۴