شکایت بازیکنان نفت مسجدسلیمان از سرپرست تیم

شکایت بازیکنان نفت مسجدسلیمان از سرپرست  تیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان نفت مسجدسلیمان استشهادیه‌ای علیه سرپرست این تیم به کمیته اخلاق دادند.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در شرایطی بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد که در مسابقه ماقبل پایانی فصل این تیم برابر صنعت نفت آبادان که با تساوی ۲ بر ۲ همراه بود، یک حاشیه عجیب اتفاق افتاد و منجر به شکایت جمعی از بازیکنان این تیم از داریوش حسن‌پور، مدیر تیم فوتبال نفت MIS شد.

پس از پایان این دیدار که شاگردان رضا مهاجری در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کردند، تعدادی از تماشاگران نفت مسجدسلیمان خطاب به میرهادی میرجوان بازیکن قدیمی این تیم گفتند ای‌کاش این گل را نمی‌خوردید که او هم عنوان می‌کند ما با کمترین امکانات و یک‌دست لباس در لیگ برتر ماندیم؛ در همین حین نیز مسعود پورمحمد، دروازه‌بان بااخلاق نفت سعی می‌کند میرجوان را از این مجادله لفظی دور کند که یکباره حسن‌پور، مدیر تیم نفت MIS به سمت او رفته و ضربه‌ای به صورت این گلر باتجربه می‌زند.

این اتفاق موجب می‌شود تا تعدادی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان با سرپرست و تعدادی از هواداران منتسب به وی دچار درگیری شوند و اکنون نیز شکایتی علیه وی تنظیم کنند و به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تحویل بدهند.

میرهادی میرجوان، مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان با انتقاد از حسن‌پور، عضو هیئت مدیره این باشگاه که در هفته‌های پایانی لیگ برتر هم به‌عنوان سرپرست تیم نفت فعالیت می‌کرد، به تسنیم گفت: حسن‌پور در زمان سرمربیگری فکری و تارتار نیز چنین رفتارهایی داشت. او از برخی هواداران خواسته بود به فکری فحاشی کنند تا او خودش استعفا کند. مسعود پورمحمد استشهادیه‌ای از اتفاقاتی که رخ داد، نوشت و حدود ۱۳ بازیکن آن را امضا کردند. او این شکایت را به کمیته اخلاق برد.

او همچنین در مورد ادعای حسن‌پور مبنی بر فحاشی چند بازیکن نفت به هواداران این تیم عنوان کرد: او کار اشتباهی کرده و خواسته است این اشتباه را توجیه کند. اگر چنین چیزی بوده است، چرا مربیان تیم در این باره صحبت نکردند؟

9719