رضا مهاجری: نفت مسجدسلیمان پتانسیل بقا در لیگ برتر را دارد

رضا مهاجری: نفت مسجدسلیمان پتانسیل بقا در لیگ برتر را دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش در 7 بازی باقی مانده از این ⁶55 لیگ برتر با کسب نتایج لازم جایگاه خوبی را در پایان مسابقات به دست آورد.

به گزارش فوتبالی به نقل از برنا، رضا مهاجری در گفت‌وگویی با اشاره به قبول سرمربیگری نفت مسجدسلیمان در 7 هفته مانده به پایان بازی های این فصل اظهار داشت: این موضوع اتفاقی است که ریسک بالایی دارد و حتی خیلی ها مواخذه ام کردند اما در این شرایط چالش ویژه ای را انتخاب کردم و اطمینان دارم این تیم پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد و با حمایت مدیریت و تلاش بازیکنان می توانیم این چالش را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: فاصله امتیازی تیم ها در جدول به گونه ای است که کسب چند نتیجه خوب می تواند جایگاه مان را در جدول بهبود دهد و به حاشیه امنیت کامل دست پیدا کنیم. این اتفاق میسر نمی شود مگر اینکه با تمرکز و تلاش بالا و درک شرایط 7 بازی پیش رو را پشت سر بگذاریم. ما این روزها تمرینات را با جدیت دنبال می کنیم و با بهره ‌گیری از تعطیلی لیگ به دنبال ایجاد آمادگی بیشتر در تیم هستیم.

سرمربی نفت درباره برگزاری اردوی اخیر در تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه در اولین بازی باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برویم، شرایط برگزاری اردو در تهران را مناسب دیدیم و قرار است یک بازی دوستانه هم تا قبل از این بازی انجام دهیم.

مهاجری در خصوص شرایط و کیفیت این دوره از لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه از نظر فنی لیگ امسال از شرایط خوبی برخوردار نیست. این در حالی است که از شرایط نامناسب زمین ها و استادیوم ها هم مزید بر علت شده تا شرایط خوبی را شاهد نباشیم. اگر به دنبال پیشرفت و ایجاد فوتبال حرفه ای هستیم باید از نظر سخت افزاری هم پیشرفت کنیم و حرفه ای شویم.

وی از پرسپولیس و استقلال به عنوان مدعیان قهرمانی در این فصل از لیگ یاد کرد و در مورد بازی تیمش برابر  ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن تیم خوبی است که از مربی خوبی مثل مهدی تارتار بهره می برد. این تیم در ابتدای فصل دچار رکود شده بود اما چند هفته ای است روند کاری خوبی را طی می کند و نتایج مناسبی را کسب کرده و تلاش می کنیم از این بازی خارج از خانه نتیجه خوبی را به دست آوریم.

7655