لغو دیدار لیون - مارسی به خاطر پرتاب بطری به سمت پایت

لغو دیدار لیون - مارسی به خاطر پرتاب بطری به سمت پایت

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار مارسی در خانه لیون به خاطر پرتاب بطری یکی از تماشاگران و برخورد آن با سر دمیتری پایت ستاره مارسی، لغو شد و نیمه تمام ماند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم المپیک لیون و المپیک مارسی از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ یک فرانسه به مصاف هم رفتند. در دقیقه چهارم بازی، زمانی که دمیتری پایت برای ارسال ضربه کرنر، به کنار زمین رفته بود، یک تماشاگر عصبانی، یک بطری آب معدنی را به سمت ستاره مارسی پرتاب و این بطری به سر او اصابت کرد و ستاره سابق وستهام مصدوم شد. داور پس از مصدومیت پایت، سریعا دستور توقف بازی را صادر کرد و دو تیم را به رختکن بازگرداند و دیگر تصمیمی برای ادامه بازی تاکنون گرفته نشده است.

به نقل از سایت گل، این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در لیگ یک فرانسه رخ می‌دهد. دیدار مارسی در مقابل نیس در ماه آگوست بعد از ورود هواداران نیس به زمین و دعوای آن‌ها بازیکنان و اعضای کادرفنی مارسی نیمه تمام ماند. همچنین در دیدارهای لنس - لیل، مارسی - آنژه و بوردو - مون پلیه شاهد چنین اتفاقات ناخوشایند در زمین بازی بودیم و به نظر نمی‌رسد که این درگیری‌ها و حواشی به زودی پایان بپذیرد. 

4416