عصبانیت آلگری در واکنش به اصرار یک خبرنگار: این مصاف آلگری با ساری نبود!

عصبانیت آلگری در واکنش به اصرار یک خبرنگار: این مصاف آلگری با ساری نبود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری نسبت به اصرار و تلاش خبرنگاران رسانه ها برای رو به روی هم قرار دادن او با سرمربی بیانکوچلستی که سابقه کار در تورین را هم دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، دو پنالتی و دو گل از لئوناردو بونوچی، مدافع ملی پوش آتزوری برابر لاتزیو باعث برتری دو بر صفر یوونتوس مقابل آبی های پایتخت و کسب سه امتیاز مهم و حساس برای بیانکونری شد. ماسیمیلیانو آلگری که تیمش در این دیدار نیز حرف چندان زیادی برای گفتن نداشت، در پایان بازی و در حالی که یک بار دیگر برابر لاتزیو به برتری رسیده بود و این بار هم دوئل با ساری را برده بود، در گفت و گو با خبرنگاران حاضر شد و گفت:

"یوونتوس گیج و و بهم ریخته نیست؛ من تنها ضربه پنالتی ای که نگاه کردم، ضربه ای بود که بارتزالی در میلان در رقابت های کوپا ایتالیا زد. این که یوونتوس در ضربات پنالتی حواس پرت است و مشکل دارد، درست نیست. من آرام بودم، در مجموع بازی خوبی بود و تیم خوب کار کرد؛ ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و از آن ها استفاده نکردیم. بازیکنان به خوبی به محوطه نزدیک می شوند اما از آن بهره نمی برند؛ در این بخش واقعا باید بهتر شویم. در دو دقیقه پایانی کولوسفسکی دریبل می زند؛ نمی دانم اما بازیکنان باید بدانند که تا آخرین دقیقه مسابقه باید بازی کرد. بازی خوبی برابر لاتزیو که در شرایط خوبی قرار دارد، برگزار کردیم؛ آن ها توپ را به خوبی کنترل کردند. تیم های ساری در دریبل و حفظ توپ، خوب کار می کنند و سرعت خوبی دارند اما ما در برنامه ریزی بازی، خوب و صبورانه کار کردیم و زمانی که توپ را در اختیار داشتیم، سریع بازی کردیم."

سرمربی یوونتوس نسبت به اصرار و تلاش خبرنگاران برای رو در روی هم قرار دادن و مقایسه کردن او و ساری واکنش نشان داد و گفت:

"من از برنامه ها و فوتبالی که می خواهم، لذت می برم. زمانی آن را خواهید فهمید که بسیار دیر شده است. شما این را می خواهید که خلاف آن چه که به آن فکر می کنم، بگویم. مثلا از آن چه که شما دوست دارید، بگویم؛ از سیستم ساری بال حرف بزنم؟ نه، من این را نمی گویم. این رقابت یووه برابر لاتزیو بود نه آلگری برابر ساری. چه کسی دوست ندارد که بازی کند؛ ما حریف هستیم و فوتبال یعنی استراتژیک. باید ضد حمله کرد. دفاع کرد و بازی را با برنامه ها و داشته ها پیش برد، اما بازی در دستورالعمل یک شرایط خاص نوشته نمی شود، بلکه هر بازی شرایط خود را دارد. شما این را می خواهید؟ فکر می کردم که لاتزیو هفتاد درصد بازی و توپ را در اختیار داشته باشد اما این طور نشد و ما تقریبا چهل و شش درصد صاحب توپ بودیم که خب در این زمینه، پیشرفت کردیم."

رابیو و میلینکووچ؟

"آن ها خوب بازی کردند، این مسأله را در مورد پلگرینی نیز قبلا گفتم. آفرین به مک کنی، لوکاتلی و پلگرینی. او همیشه بازی نمی کند و شناخت و هماهنگی با هم تیمی هایش نیز دشوار بود اما در یک بازی سخت خوب کار کرد. دلیخت نیز خوب کار کرد و توانست میلینکوویچ را مهار کند. با روحیه ای که در این دیدار بازی کردیم، تقریبا توانستیم به نتیجه برسیم. به هر حال، باید پیشرفت داشته باشیم، این بازی خوب کار کردیم و از عملکرد تیم و بازیمان با توپ، خوشم آمد؛ با این حال، تیم خوب بازی کرد آن هم در اوضاعی که نامتعادل به نظر می رسیدیم."

9404