بند عجیبی که در قرارداد دنی آلوز با بارسلونا وجود دارد

بند عجیبی که در قرارداد دنی آلوز با بارسلونا وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی ش- دنی آلوز چهارشنبه تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد بست و در نیوکمپ در حضور خوان لاپورتا و بیش از ده هزار هوادار معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، رادیو کاتالونیا حالا از یک بند نسبتا عجیب در قرارداد دنی آلوز پرده برداشته، بندی که مربوط به رقم فسخ قراردادش است. در حقیقت اگر این مدافع قصد ترک بارسلونا قبل از اتمام فصل را داشته باشد باید مبلغ صد میلیون یورو را به عنوان جریمه بپردازد.

قرار دادن چنین بند بالایی در قرارداد بازیکنی 38 ساله و با یکی از کمترین دستمزدها در ترکیب بارسلونا در نوع خود عجیب به نظر می رسد. بارسا در حال حاضر برنامه ای برای تمدید قرارداد آلوز برای فصلی دیگر ندارد اما اگر این بازیکن در ماه های آینده بدرخشد شاید چنین شانسی برایش ایجاد شود و بتواند که بماند.

خود آلوز در مراسم معارفه اش در مورد احتمال تمدید قراردادش گفت:" دغدغه ام این نتیست. تا ژانویه قرارداد بسته ام و قطعا تا آن زمان در همین جا خواهم بود و بعد از آن ببینیم چه می شود. به نتایج بستگی دارد. این مثل یک آزمان است. اگر نمره 4.5 از 10 بگیرم، می دانم که مردود شده ام. باید نمره خوبی بگیرم تا ادامه بدهم. در غیر این صورت خودم در ماه ژوئن ساکم را جمع می کنم و می روم."

4125